........

Jag vill till stallet och busa med Hästarna i hagen!!!
Det är skit jobbigt men jätte kul :D!!



BTW!
jag ÄLSKAR den här låten ^^



Här kmr texten för dom som vill sjunga med XD!!
 
Natten går tunga (prt) fjärt , (a hahahaha)
De luktar som seansons frestelse (hahah)

(ho ho) Fira julmed sean banan
(ho ho) Jag är din snälla taliban
(ho ho) Fira julmed sean banan
(ho ho ho ho)

Året har gott var du stygg eller snäll
Ska vi fira svennevis eller flippa ikväll?
Kalle Anka klickan tre, hinner inte måste be
inga tomtar i min gran ingen kött från mamma skan
lyssna ät inte den grisen, då munnen luktar fisen
bjuda släkt & massa skrik, pallar inte få panik

ett gott nytt jul, ett gott nytt jul
svär vid brunögd eller jul
ett gott nytt jul, ett gott nytt jul
blir en shot över en ful

(ho ho) Fira julmed sean banan 
(ho ho) Jag är din snälla taliban
(ho ho) Fira julmed sean banan
(ho ho ho ho)

tipp tapp lyssna på min jule rapp
kom till mitt sköna hem
krävs ju ingen nummerlapp
snaps och sprit, minnesluckor i din jul
men med min stora pipa blir de bara kul
magdansen runt granen, pyntar med bananen
ingen tomte i min hus,
jag är man som älskar mus(-t alltså julmus)

ett gott nytt jul, ett gott nytt jul
svär vid brunögd eller jul
ett gott nytt jul, ett gott nytt jul
blir en shot över en ful

(ho ho) Fira julmed sean banan
(ho ho) Jag är din snälla taliban
(ho ho) Fira julmed sean banan
(ho ho ho ho, ho ho ho ho ho ho ho)




pussen ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback