BADAT!

eller nej men bara nästan XD

Todagens har jag schteekt med bästaste Sofife! Vi drack rosén vin och åt fabrikstillverkade kakor ;'D

Schteeekbildeeeer!




Min egengjorda drink av mosade äppleskrutt, fabrikskakor, och bubblande Rosén vin!



Fabrikskaka i Rosén vin!



Rosén vinet!



Muuuumms?


Stenstark!



Inte lika stenstark!




chocolat i pannan!



OHJÄÄ!



BAJSPÅBRYGGAN + Sofife :')<3



Vackert!


Jag har varit ute heeeela dagen!!

1:Schteek med Sofife!
2:Stallet!
3:Vart ute på altan ;)


Jag gick till sjön med Hélena och oj vad glad hon blev! Både Mat,vatten och svalkning i på en och samma gång!

Hon åt, drack och badade om vart annat :') Såå gullig! Jag blev ganska blöt XD fick dra i grimmskaftet för att hon inte skulle simma rätt ut i sjön X'D!!



STOOOOOOOORR BLÖT PUSS PÅ DAGEN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback