Några sanningar om MIG!



* Jag älskar att lyssna på Stenhög musik!

*När jag lyssnar på stenhög musik hör jag massor av konstiga röster som pratar med mig och då måste jag alltid ta av mig hörlurarna och lyssna om det är ngn som pratar med mig!

*Jag är beroende av att shoppa!

*Jag tycker silver är finare en guld, (på mig iaf)

*Det finns vissa människor som jag absolut inte vill ha i mitt liv, men tvingas till det för att undvika bråk.

*Jag ÄLSKAR Svenska Björnstammen!

*Pontiak är min idol <333

*Jag hatar Jobbiga människor.

*Dom som jag har tappat respekten för lyssnar jag inte på för 5 öre, bara tjaffsar emot.

*Jag har ångest innför framtiden!!

*Jag är livrädd för att någon ska bryta sig in i vårat hus och döda någon!

*Jag tycker det är JÄTTEGULLIGT med bögar! Vet inte varför det bara är så!!



Kommentarer
Postat av: ida

vem vill du nt ha i ditt liv?D:

2011-08-21 @ 00:18:37
URL: http://idaevertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback