Efter regn kommer solsken :D....

OCH EFTER DISS KOMMER HISS!




JAG HISSAR SOFIE AKTNER!!!



Det här är den lilla lilla flickan från Ljusfall! hon är född 1997 och är 14 år! :D

hon ser ut som en ängel  och är jätte snäll!

På bussen till skolan brukar jag sitta bredvid henne för vi har det så ypperligt trevligt :'D

vi brukar prata om blandannat NäBB DjuRäT PaRRy! :D, Tjädrar som inte är tjädrar utan fasaner och massor av gulliga saker ;D (a)

Sofie är bäst helt enkelt och en jätte bra vän som man kan prata med allting om! :'D
Det lilla underbarnet sysslar även med att dansa på sin fritid, och ibland kan man bli väldigt avundsjuk på att hon dansar så fint! Men jag är verkligen jätte stolt över min lilla vänn för hon är så duktig :') *snyft*
( Nu lät jag som hennes mamma, men det blir bra! För hon är som en dotter för mig
) :')

Här kommer en hel DRÖS med bilder på det lilla underbarnet!






( Ebba med på ett hörn ;D)


Jättte fiint :D












( Jag ska inte nämna någonting om att det va sofie som tyckte att jag skulle hissa henne)

Så om du också vill bli hissad i min blogg så är det bara att slänga in en komentar :D!!


Kommentarer
Postat av: Kristina :) <3

Jag vill dissas!

2011-02-21 @ 11:14:46
Postat av: nej

nej

2011-11-14 @ 16:03:02
URL: http://nej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback