Mina nyårslöften! :D

 

  • Jag ska sluta äta godis,chips, ostbågar osv detenda jag får  äta är naturgodis utan choklad :) är sjukt stolt över mig själv att hittils klarat en helg utan godis och sånt! För det finns ju lix annat att äta! för vem vill sitta en fredagskväll framför tv:n utan att äta åp något!?? inte jag iaf!  så då kan man äta tex färsk annanas (grymt gott!!) och morötter och dipp! :D Det går det med ;D

 

  •  Träna mera! jag ska bli biff till sommaren! Jag ska inte träna för att jag måste, utan för att jag vill!!!

 

  • Jag ska försöka skita i om folk säger eller gör något dumt mot mig, för jag pallar verkligen inte bråka mera med folk! jag ska altso inte bry mig om det och behandla dom som vanligt som om inget hade hänt!




det var mina nyårslöften ;)<33
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback