24 h!!!!

Idag har kristina, jag och  Terese DYGNAT :''D vilket innebär att man är vaken ett helt dygn :D! ja va skapligt trött förut!!

Vi började natten men d att snacka i ca 4 h sen cyklade vi en sväng! sen gick vi en läng sväng! sen drog jag till hestarna och när jag kom tillbaka till Hagstedts hus hade jag varit vaken i 24 h och det hade Terese med så då fick vi sova :D!! men det fick inte Kristina för hon hade gått upp kvart i 10 på dagen så då fick hon också vara vaken så länge ;D!!



Ja tog massa bilder men ja vet inte hur man får över dem från min skitmobil till datorn : (!!


Satansbananer!!


Kommentarer
Postat av: Kristina ^^

Kvart i 11*

2011-07-06 @ 22:05:22
URL: http://kristinajohannahagstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback