Det är såhär vi jobbar!


nu har jag Sovit i tält med Sofife och Kristelina!! Det var awesome! Men det vart GRYMT varmt Och vi svättades som Sjöelefanter!! intee kuuuuul!  

Vi gjorde Pancakes !!



Vi steker pancakes and carrotes!



MÖMMS!




Smörstekta morötter! BLÄÄ!




Sofie och jag picnikade och badade :''D


Kattfisken <333

Vi picnickade på:




TYP MUMS !!?

Det här är ALLA pancakes som jag åt!!


SIRAP PÅ!


Nutella!


sYlt!


Chokladsås som vi gjorde kl kvart över 11 igår kväll!!


Socker!



Nutella igen!


och en nutella pankaka igen ;D!!

Tjoockiiisen!!<3



så fina är vi!

Puss någonstans!





Kommentarer
Postat av: sOfie (:

Asså va fan!! Bilden när jag äter pannkaka TAR DU BORT, NU PÅ DIRREN; FORT SOM FAN!!!! D:

2011-07-17 @ 17:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback