Om du var en pantflaska skulle jag ALDRIG panta dig!!


Igår kväll bestod av Skype med Ollää, Kristina och Maaaaaaasssor av raggnings repliker!!'







här kommer några exempel!!

"Tjena snygging, vill du tjäna en hundring?"

Tar du en dusch med mig så lovar jag att du blir våt!"

"Hej, får jag kolla en sak? *Kollar bakom örat* mh, som jag trodde. - Made in heaven!"

"Ärru go eller ? ;D"

Hej! Skulle du vilja med mig hem jag är så hemskt mörkrädd."

"Om en tjock gubbe kommer och slänger ner dig i en säck so var inte orolig han försöker bara ge mig den perfekta julklappen "

"Om skönhet mäts i tid så skulle du vara en evighet."

"Jag är inte såhär lång egentligen, jag sitter bara på min plånbok."

"Alla katter är grå i mörkret."


och till sist Olläs hemmagjorda :''D

''Om kärlek gjorde ont skulle det kännas som att jag brutit alla ben i kroppen''

Den är bara föööööööööööööör söt!!!!!'



HEjdå!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback