Någon jag känt länge :)

dag 1: en bil på mej
dag 2: en bild på någon jag saknar
dag 3: en bild på någon jag kännt länge
dag 4: en bild på mitt intresse
dag 5: en bild på mina idoler
dag 6: en bild som gör mej glad
dag 7: en bild på mitt syskon
dag 8: en bild från förra året
dag 9: en bild på mej när jag var liten
dag 10: en bild jag är nöjd med
dag 11: en bild som är läskig
dag 12: en bild på mej och en kompis
dag 13: en bild på någon som betyder väldigt mycket
dag 14: en bild på en någon jag kan prata med allt om
dag 15: en bild som väcker minnen
dag 16: en bild på dagens outfit



Kristina Hagstedt har jag kännt sedan dagis! Fast jag gillade inte henne då X'D! För jag ville BARA leka med Emelie och Ida för det var mina bästa vänner då :') Jag tror inte att hon gillade mig heller då för jag tog hennes kastruller XD!!


Men nu är hon en snäll kompis och jag gillar henne väldigt mycket :)!<3


poss poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback