Tråååk men måste egentligen plugga engelska (a)

Vem pratade du senast i telefon med: Mamma XD
Vems hus var du i senast: Vårat :)
Vad sa du senast: Hääääääääj!
Vem önskar du att du var med nu: Någon roolig schteekare :'D
Vem är din favorit släktning: hm..
Vem i din skola går dig mest på nerverna: -

Vart är din telefon: ingen aning D:
Vart är din mamma: Jobbet XD
Vart var du i helgen: På konfaläger :''D 
Vart är din pappa: sover i källarn! XD
Vart sover du: I papperskorgen ofc :'D
Vart handlar du mest: hm.. cubus? XD
Vart fick du tag på tröjan du har på dig: Stadium XD!!!
Vart åkte du senast med bil: Hem från Öland :)
Vart i ditt rum är du: är inte i mitt rum x)
Vad åt du senast: Billys PanPizza XD
Vad drack du senast: Apelsinjuice :'''D
Vad är de för färg på dina byxor: vita och blå :)
Vad är den närmaste saken som är blå: mina shorts xD
Vad gillar du mest med skolan: RAST :'D
Vad är din favorit färg: massa olika x)
Vad är din favorit hemsida: Fejjan :D
Vad är ditt favorit sko-märke: Converse :'D
Vilken film såg du senast: Paranormal activity 2 D:!!
Vad hör du just nu: JAG KOMMER , JAG KOMMER, JAG KOMMER,  JAG KOMMER NU!
Varför går du i skolan: Måste vell antar ja XD?
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter? För att de sa Sten!
varför går du i någon sport: Kul :')
När är din födelsedag: 24 maj :')
När köpte du senast nya byxor: hmm här om helgen :)
När var senaste gången du tände ett ljus: öhh..
När var du senast i skolan: today!
När träffade du din pappa: Igår kväll!
När duschade du senast: Imorse :')
  1. Sovit till 4: nää XD
2. Sovit i en annan säng: jååå
3. Hånglat på en bio: Nae XD
4. Hånglat i skogen: nope x'D
5. Tyckt att din kusin är het: nääj!
6. Sovit naken: När jag hade vattenkoppor när ja va liten XD
7. Kört över hastighets gränsen: nä
8. Målat om ditt rum: tapetserat om XD
9. Dansat framför en spegel: OM jag har XD
10. Fått hicka: oh ja!
11. Fått paket: oh ja :'D
12. Stulit pengar ifrån en kompis:nää!
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat: hoppat?
14. Varit i slagsmål: Brottats!!
15. Smugit ur ditt hus: Varför ska jag smyga X'D!!? 
16. Haft känslor för någon som inte haft det för dej: aa tror de XD
17. Blivit arresterad: Hela tiden!
18. Hånglat med en främling: nono
19. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar: a
20. Varit förälskad i en granne: Nej!
21. Struntat i skolan för att göra något roligare: kommer nt ihåg x)
22. Sovit i en säng med någon av samma kön: aa på ''tjejkvällar''! XD
23. Sett någon dö: nää
24. Varit i ett plan: nää
25. Kysst en bild: oh ja!
26. Sovit till 3: nää




så!

Pussohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback