:)

Den här julen belv ju inte riktigt som planerat med tanke på att resten av familjen fick magsjuka, men det har endå vart en najs och lugn jul! Ingen stress och inte äta massa mat tills man nästan spyr!
Även fast vi inte har firat någon "riktig" jul så har vi hunnit med vad en jul innebär! Alltså att äta Julmat, öppna paket och druckit litervis med glögg!
 
Jag tycker det är askul att få veta vad alla andra har fått i julklapp men det verkar det inte vara någon annan som tycker med tanke på att folk bara klagar på att andra säger vad de har fått! Folk tycker att man ''skryter'' när man säger vad man har fått men va fan... Det är ju bara roligt att veta tycker jag, så nu tänker jag säga vad jag har fått!
 
Pengar, till Peace and Love och även pengar till när jag kanske ska åka till Island innan sommarlovet.
Köksgrejjer, Bra att ha!
Skummtomtar ♥
Ett mobilskal
 

Japp det var det, Nu ska jag packa väskan för imorgon drar jag mig mot Arboga för att fira nyår!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback