Dag 3- Mina närmsta vänner


Sofie Aktner

Sofie är en av de som jag umgås allra mest med. Vi är ganska lika och vi tycker om i princip samma saker. Jag kan vara mig själv fullt ut när jag är med Sofie. Vi kallar varandra konstiga smeknamn, skrattar tills vi gråter, äter mängder med mat, är alltid sugna på något att äta, Vi kan tala med varandra genom att använda blickar.! Ja det finns massor mer att skriva om denna underbara människa!

Sofie Roger Aktner JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA!!  SLASKIG PUSS




Kristina Hagstedt

Kristina är den andra personen som jag umgås ganska mycket med. Kristina och jag har ibland välldigt olika åsikter och detta kan ibland leda till catfight. Men detta brukar lösas genom att låta det gå en stund!
Kristina och jag brukar utöva träningsövningar som går ut på att man lixom ska hänga på varandra eller ta sig runt medans den andra står på fyra ben! Kristina gillar popcorn, det gillar jag med!

Älskar dig enormt Kristina Peewee Hagstedt! SLEMMIG PUSS!

(Notera att jag ser obehaglig ut)


David Axelsson

Du är en rolig och asnajs liten filur som är kul att hänga med. Jag lärde känna dig för inte så länge sedan, och jag är glad att jag lärde känna dig! Jag kan prata om seriösa saker med dig och jag vet att du inte säger till någon annan. Du är bättre en knark för du är bäst!

Slaskig puss till dig David!



Ida Evertsson

Ida är den som jag umgås mest i skolan med, vi går i samma klass och vi lärde känna varandra i 7:an.
Vi bråkade ganska ofta förut men nu har det avtagit som tur är. Jag kan släppa mina hämmningar när jag är med Ida, och det är inte sällan någon rapar eller gör andra obehagliga saker...

Puss i påsk IdaSlida!

 


Kommentarer
Postat av: ida

haha awe, dock är de bara du som rapar...

2012-02-27 @ 20:27:44
URL: http://a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback