Slut!


Jag kom hem från Hannah vid halv tio, efter att ha haft en kul kväll med många vänner igår. Sen dess har jag sovit och nu har jag äntligen vaknat upp!!
Det är först nu jag inser att jag har slutat nian och har sommarlov! Inga hemska syslöjdslektioner, Inga mer långtråkiga klassråd då alla bara pratar och Ann-Britt och Eva blir förbannande, Ingen mer ''vitlöksdoftande trädgårdsgryta'' till lunch och framförallt inga mer varv i korridorren! 3 år har gått sedan lilla jag satte min fot på nyhemsskolan, då var jag sjukt nervös och orolig! Men det gick ju bra tillslut!
Jag kommer sakna alla varv i korridoren med mina fina vänner!
Nu ska jag ha ett underbart sommarlov som består av Cykelhajk med vänner, chilla i solen, bada, rida långa uteritter på ''min'' lilla fläckiga häst och framför allt ska jag vila massor för att sedan börja På Himmelstalund!


God jul och gott nytt år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback