Big brother


JAAAAA SIPAN ÄR UTE!!!!!!!!!  Han är så jävla dryg och försöker provocera hela jävla tiden! JAG HATAR HONOM! Han försökte provocera Amandus men det gick inte och det märkte han och då hoppar han helt plötsligt på hans sexualitet, hur moget?? Skönt att han är ute iallafall!

Nu hoppas jag bara på att Hanna R ska åka ut, för hon hackar hela tiden på och försöker provocera min kära Joe!

JAG HEJJAR PÅ:

Joe!
 Han är asmysig och fin!Han provocerar inte och är snäll!
 Dom som är emot Joe får med mig att göra!





Tenny!
Han är snäll och rolig!




Amandus!
Han är grym som kunde stå emot Sipans skit på slutet!
Jag gillar honom mer nu för jag tycker han har blivit bättre en förut då han trodde att han var bäst hela tiden!




Lars!
Han verkar as härlig och snäll, han klagar inte och han provocerar inte!





Det var det, hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback