Intervju med SexySofie!


Här kommer en otroligt intressant inervju med stjärnan Sofie!


1.Är du singel?

Svar: Jaaa jag är singel som en snigel!

2.vad har du ätit idag?

Svar: En macka med skinka, pasta, proviva, riskakor, potatisgratänggrej, kött och en emmagjord semla som Sofie har gjors alldeles själv!

3.Är du kär?

Svar: -"Näääää verkligen inte"

4.Vem tycker du bäst om?

Svar: Malin! (HihIHIIHIH ALTSÅ JAG!! HIIHHI I FEEL THE LOVE!)


5.FAVORITMAT!

Svar: -"Allt som går att föra ner!"

6. Något hon stör sig på.

Svar: Fjortisar på fejjan! och sånna som säger " jag älskar dig" efter att de vart tillsammans efter 2 sek! Och sånna som har band T-shirtar utan att lyssna på bandet som är på tröjan!

7.Favoritglass!

Svar: Ben&Jerrys Fishfood! ( Jag Malin gillar också detta!)

8.Favoritdeltagare i BigBrother!

Svar: Amandus, Lars,( Hanna W när hon var med, hon var kul att titta på) Annika och Marcel!

9.Favorit sovställning.

Svar. på mage liggandes på ena armen, denandra armen över huvudet och benen rakt ner!

Och tillslut några snabba frågor!

Häst/Ko

Killar med ljus hår/ Killar med mörkt hår

Downsyndrom/alzimers

Läsk/Vatten

BigBrother/So You Think you can Dance




Vacker som en DaN!


Söt som få(r)!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback