UPPDRAG VERMONSTER!

FREDAG
Efter skolan drog jag och Kristina in till Norrköping för att köpa Sofies present! Vi gick till Ben&Jerrys butiken och köpte en varsin glass som vi sedan åt. Efter det skulle vi köpa en Vermonster som Sofie skulle få i födelsedagspresent! Men jag tror att han i kassan trodde att vi skulle äta upp den själva med tanke på att han gav oss två skedar och inget lock till burken... För vi skulle säkert köpa en till glass innan vi köpte en Vermonster till oss själva! Så där gick vi med en Vermonster utan lock genom varuhuset till bilen där en frysbox väntade!
Sedan bar det av hemmåt  full fart och glassen bodde i min frys i en natt!

Senare på kvällen åkte vi in till finspång och kollade när David och hans band spelade! Efter det drog vi till Sofies house och hade BigBrothermys! Sen gick jag hem mitt i natten!

LÖRDAG


 Väckarklockan ringde 08:00. Jag gjorde mig iårdning för : Uppdrag överraska Sofie!
David skulle ha tagit bussen bort till Sofie men busschauffören åkte förbi honom så han fick skjuts av sin fader istället!
När vi kommit fram til Sofies hus smög vi oss in upp mot hennes rum! Vi gick in och sjöng ja må hon leva och gav henne hennes vackra present som bestod av Vermonsterburken med glass! Hon gav oss en konstig blick när vi klev in i hennes rum ca klockan halv 10 på morgonen! Och inte nog med det så kan vi ju tacka gudarna för att det inte blev någon tuttshock när vi kom in i hennes rum! Flickebarnet sov nämligen utan tröja! Sedan blev det att äta glass, sen äta mat och sen äta mer glass! hihih muums!








Sedan lagade mästerkocken Spagetti och bacon!


Hejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback