Några konstiga saker jag alltid gör

 
 
♣ När jag sitter på toa så blippar jag alltid på mobilen, och den perfekta blippapåmobilentoaställningen är att luta sig frammåt och ha en hand på hakan. Men jag kan inte ha denna hand på hakan utan att ha en handuk emellan. Jag hatar nämligen när andra rör mitt ansikte, så jag gör det inte jag heller!
 
 
 
 
♠ Jag kommer ALDRIG ihåg när vi börjar efter lov. Om mina kära vänner inte skriver ut datumet på vår klassida, facebook, bloggar osv så skulle jag inte komma till skolan på rätt dag. Samma sak med raster, jag lär mig aldrig schemat och jag kan helt plötsligt bli jätteöverraskad över att vi har rast. dåligt minne,ja.
 
♦ Jag får perioder då jag gör massa konstiga saker för att försöka se bra ut, typ måla naglarna, raka benen, smörja benen, klippa mig, färga håret osv.  Behöver jag ens nämna att jag är inne i en sådan period nu? 17 ÅRS KRIS JAOW! Så nu sitter jag här med glittriga naglar, olivluktande ben och nyklippt hår.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback