En sånhär cool lista va

Nu ska jag göra en sådanhär yoloswag lista som varenda jävel gör nu innan nyår!
 

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Tjänat egna cash då jag börjat jobba! #tätbrud

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Oklart om jag hade några, men skulle säkert sluta bita på naglarna, med det har inte riktigt hänt.

3. Fick någon du känner barn?
Nä och tacka gudarna för det!

4. Dog någon som stod dig nära?
Min mobil har dött några gånger.

5. Vilka länder besökte du?
Island! MIN FÖRSTA RESA TILL UTLANDET! WOOOOOOHH

6. Är det något du saknade 2013 som du vill ha 2014?
Mer tid på dygnet skulle sitta fint!

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?

Jag har jävligt dåligt minne så jag kommer inte ihåg när allt hände. Men när jag åkte på praktik till Islandet.

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Att jag har så jävla bra och bäst vänner.

9. Vilket var ditt största misstag?
Att jag inte har tagit mig mer tid till vissa saker som är viktiga. Men tid är en bristvara!

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Mina vackra Palladium tror jag!

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Alkoliserande rusdrycker och giftpinnar. (har varierande ålder på mina läsare så jag måste vårda språket, därför använder jag dessa otroligt bra kodnamn.)

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Jag är aldrig glad.

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Söp sate en gång och slog huvudet i asfalten. Gjorde lite ont sådär

Och så råkade Anton sparka mig i huvudet en gång, det knastrade lite när jag sprang. najs.

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2013?

Avicci, syster sol osv

15. Mådde du bättre eller sämre under 2013 än vad du gjort tidigare år?

Blandat må jag säga! Lite jobbigt när söstra min inte är hemma.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Träning! Men har lite för lite timmar på dygnet för det.

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Att pmsa på mina stackars kompisar. Förlåt.

18. Hur var din julafton?
"The same as every year James".

19. Blev du kär?

Naheeeheeeruuu

 

20. Vilket program har varit det bästa på tv?

Dethär twinsprogrammet när de gör reklam för den superdunderbra skärgrejjen som man kan hacka ALLT i och det blir alltid asbra!

Här har ni en superduper bra informationsfilm om Nicer dicer plus om ni är intresserade!

 

 

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Att läsa böcker som skolan tycker att man måste läsa, det är nog det tråkigaste som finns.

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Ja inte var det Huckleerry Finn iallafall!

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Vaddå? Va? vad är musik? va?

24. Önskade du dig något som du fick?


Casssshhh!

25. Önskade du dig något som du inte fick?
En enhörning, Swag och en påse hallon.

26. Vilken var årets bästa film?

Absoulut inte Gravity iallafall! Det är nog den tråkigaste filmen på länge! SE INTE DEN FÖR GUDS SKULL!

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Kollade på strutsar och åt bullar med bästa klassen.

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Me, myself and I.

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Har ingen speciell klädstil. Går alltid naken.

30. Vad fick dig att må bra?
Mat.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Channing Tatum, vem annars?

32. Vem saknade du?
El systro

33. Vilken var din bästa månad?
Augusti, fick ju träffa alla mina små älsklingar dååå!

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Skulle kunna ha prioriterat min tid bättre, men vem fan har tid med det?

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Jag ska inte bli sur för småsaker och jag ska kicka asssss i skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback