Yapp yapp

Hade ju tänkt skriva lite om Bråvalla, meeeeen jag är för lat. Man kan sumera det med fylla och förnedring som min kära far hade sagt. Det var iallafall skitkul!! förutom att Julia svimmade under Maskinen och vi stod jäkligt långt fram, men det var barre att släpa ut henne och ropa på hjälp! Så jag sprang till några poliser sa till, det känndes lite som att springa till polisen och erkänna -"Heeeeyyy jag är mindreårig och full som ett as, ta mig till finkan! Men först kan ni ju rädda min vänn som är halvdöd. Tack på förhand!" Det blev som tur ingen finka för mig. känns bra. Jag sitter förövrigt på toa och min fot har domnat. Hate when it happens. Skriv en kommentar om ni känner på samma sätt så kan jag stödja er genom situationen!



Här får ni en tröstbild om ni någonsin har känt eller känner samma sak som jag angående foten. Bilden vill säga -"Här står jag med en katt innanför tröjan och en överläpp som helt magiskt försvann, men jag är glad endå!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback