Det bästa jag har

Min älskade syster, vad skulle jag göra utan dig? Du har alltid funnits där när vänner har svikit och allt har gått åt fanders. Jag har haft dig vid min sida enda sen jag föddes och jag vill fortsätta att ha det tills jag dör. Om något händer dig så vet jag inte vart jag ska ta vägen. I vems armar ska jag gråta ut och finna tröst, och i vems närvaro ska jag alltid kunna skratta och vem ska kunna läsa mina tankar och vem ska jag ha där som jag ALLTID kan lita på? Nu sitter jag här med tårarna rinnades och inser hur mycket du betyder för mig. Du är mitt allt!! Och jag saknar dig så innerligt och jag är otroligt glad över att vi har så bra kontakt även fast vi är många många mil ifrån varandra. Det är synd om dom som inte har en syster som dig! Min älskade älskade Linda. lova att du alltid tar hand om dig och att du alltid förblir min syster, vad som en händer. Jag älskar dig och kommer alltid att göra. Du är mitt allt.
älskar dig!!

//Lillasyster din

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback