Chillkväll

Kvällen har bestått av att packa allt som ska hem. Dvs en massa grejjer! Kommer se ut som en packåsna på bussen imorgon, men vad gör man inte lixom!
 
Kvällen har även bestått av att ta hand om små flickor, haha så söta.
 
Nu ligger jag och chillar galet i sängen i hopp om att somna, fast jag har dagens chilldag imorgon så den ser jag fram emot. Vi har nämligen haft APL information hela veckan ch fått reda på massor av information om APL:en som vi ska ha genom hela skoltiden. Jag blir jäkligt sugen på att åka utomlands i trean men med tanke på att typ hela klassen vill så blir det nog lottning om vilka som får åka, hoppas verkligen att jag får det!
 
 
 
 
 
Sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback