Ett bra betyg är inget man får, det är något man förtjänar.

Kom nyss in på rummet, jag lukar gräs och jord. undrar varför? jo vi har minsann kört rugby! Askul! Och min förkylning är äntligen över!
 
Jag fick även ett A på ett prov idag! Jag var en av två i klassen som fick det! Woohoo!
 
Imorgon åker jag änligen hem för lite långledigt! Så skönt så jag dör, kommer dock behöva plugga arslet sv mig då vi har MASSOR av inlämningar, prov och redovisningar. Har även två nationellaprov nästa vecka. åhh. Jag har sammanlagt 6 saker som måste göras till nästa vecka. great!
 
Så jävla cool. Man ser även en bït av RetardRickards huvud!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vilket prov fick du A på??? GRATTTIIIS KVINNA!!!!

Svar: Skelettprovet du vet! TACCCKKK KVINNNNAAAA!!!
Malin

2013-05-07 @ 10:08:58
URL: http://mathildanorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback