Tips från coachen!

Nu mina barn, nu ska ni få ett supadooooozzzaaa tips från ingen mindre en mig!!
 
Om ni inte har en kalender, SKAFFA EN FÖR SATAN. Fick äntligen lite ordning på mitt liv när jag skaffade mig en. Man har koll på ALLT!  Jag hade en såndär stor fladderkalender förut. Men den kan man ju inte ta med sig överallt! Alldeles för sladdrig! Det här blev sååå mycket bättre!
 
Som ni ser så har jag firrat framsidan själv!! SATAN JAG BORDE BLI KONSTNÄR.
 
Och baksidan är full av slemmiga citat som jag själv har skrivit dit! 
 
Här får ni en liten gluttis från mitt liv!
 
Å så äre sånnadära motionsgrejjer i, som om jag tränar lixom. Skulle inte tro det va! pppfffttt
 
 
 
SKAFFA EN KALENDER! NU!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback