Don't forget valentinesday!

HEJSAN!!! 
VILLE BARA PÅMINNA ER OM ATT INTE GLÖMMA ALLA ♥ DAG IMÖRA!!
JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ ALLA DE SOM KLAGAR PÅ ATT DE ÄR ENSAMMA! OCH JAG BLIR ENNU TRÖTTARE PÅ DE SOM KLAGAR PÅ DE SOM KLAGAR PÅ ATT DE ÄR ENSAMMA!
ALLA ♥ DAG ÄR INTE BARA FÖR DE SOM HAR POJK/FLICKVÄN! DET ÄR FÖR ALLA! MAN KAN VELL FÖR TUSAN ÄLSKA NÅGON ANNAN ÄN EN PARTNER?! TYP EN ASBRA VÄNN ELLER SIN MAMMA! 
GÖR SOM JAG! FIRA ALLA ♥ DAG MED DIN KÄRA MOR OCH VISA HENNE DIN KÄRLEK!
SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER IFALLATT NI INTE SKULLE FÖRSTÅ TYDLIGT NOG!
 
Jag ska fira min alla ♥ dag på många olika sätt! Först ska jag övningsköra på körskola, hoppas förgudsskull inte att det räknas som en alla♥dags dejt.... (no offence Björn). Seeen ska jag ta bussen hem till min kära familj där jag ska gossa hela dagen lång! Wooooooooohoooooo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback