En såndär skojjig lista!!!

Snodde en sånhär skojjig lista från Slynsaras blogg i brist på annat!

 

1. Vad är ditt mellan-namn? Ann Elinore

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Ville alltid heta Kim när jag var liten, men tror jag skiter i det faktiskt.

3. Är du i ett förhållande nu? Nej mamma.

4. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja mamma.

5. Vem vet mest om dig? Ma siiissssttthaaaaaaa troligtvis, oh KH.

6. Vad gör du på fredagskvällar? Super o slåss eller äter godis med mah gang. Eller äter chirre med KH.

7. Bästa filmen du någonsin har sett? Alla scary movie filmer!! SÅÅÅÅ BRA

8. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej mamma.

9. Har du någonsin varit full? vaddå? vad är full? menar du mätt? Då är jag full ofta!

10. Har du någon sin däckat på en fest? Nae tror faktiskt inte det!! APPLÅDER

11. Röker du? Nej mamma.

12. Snusar du? Ja mamma.(nej)

13. Saknar du någon just nu? Min chokladkaka som jag åt upp förra veckan.. 

14. Hur mår du idag? Det är ju fredag, sååklart jag mår bra!!

15. Hur många tabletter tar du dagligen?  4 st! (tunga droger)

16. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Satt troligtvis och åt frukost och fyllde i en tråkig lista.

17. Bästa minnet från sommaren? När jag åt dendär goda glassen! åååhhhh saknar den

18. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? ICELAND!!

19. När var du där? Förra våren!

20. Är du rasist? Jag hatar inte bara de som är av annat ursprung, jag hatar alla.

21. Har du helt svenskt ursprung? Jaaa, så svensk man kan bli!

22. Föredrar du svenska eller utländska killar? Utlänskt utseende med Svenskt beteende skulle va perrrrfff.

23. Ser du fram emot någonting just nu? TA KÖRKORT

24. Sköter du skolan? Jaaaråååååååå

25. Vad hade du för betyg förra terminen? Oklart

26. Vad är det bästa du fått på ett prov? A + en guldstjärna!

27. Vilket ämne var det? Någonting som hade med foder att göra!

28. Har du fått ig på ett prov? Nae tror inte det!

29. Har du spelat/spelar du i ett band? Jaaarråååå. Är sångare i mitt egna band! För jag sjunger ju sååå bra! 

30. Anser du dig vara intelligent? Dum som en plastpåse

31. Har du mått jättedåligt psykiskt? Nej.

32. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? USH NEJ! Skulle aldrig våga, gör ju ont. Känner inte behov av de heller.

33. Har du haft sömnproblem? Nä, sover som en död gris.

34. Hur ofta gråter du? När godiset är slut.

35. Vad gör du när du mår dåligt? Drar ut och springer

36. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Tomten

37. Vilken klass går du i nu? H12C

38. Vilken skola? Himmelstalundsgymnasiet

39. Är du stolt över dig själv? Jaaarååååå SELFESTEMPEPP

40. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? My lashes!

41. Har du lätt att få folk att skratta? Nej, jag är tråkig som en sten

42. Cider elller öl? saft, Jag brukar inte alkoholhaltiga drycker. Min gräns går vid 0,5!

43. Har du några talanger? Är jävligt bra på att äta

44. Vet du om någon är kär i dig? Vem är inte? dah

45. Är du kompis med ditt/dina syskon? Nej. Vi är ärkefiender

46. Vad står det i ditt senaste sms? Okiidook det sög juh!

47. Hur lång är du? 178,8

48. Hur mycket väger du? Mer en din mamma

49. Vilken storlek har du på kläderna? xxxxllllll

50. Har du svarat ärligt? JARÅÅÅ JAG ÄR ALLTID ÄRLIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback