Förintelsensminnesdag.

Todagens såg vi på en jätte sorlig film i skolan :(


Pojken i randig pjamas hette den :(

Sen gick vi till Bergska och kolla på en sak om Judar och grejer typ, ja tyckte det va rätt så bra iaf det där om fördomar för det va ju sant!.

och sen gick Ida och jag till Idas farmor :D! där fick vi Scones,mjölk och äpple ;D
men när jag skulle ut från toan så fick jag inte upp dörren, och ingen hörde mig,, men sen hörde dom mig efter ett tag när jag stått där inne och ropat !! XD

Det var min alldeles speciella dag det XD!

Och här kmr några bilder på Ida som jag fick Av Sofia! :D!



Hihi!



Hähähähähhä!



Ida Sover på bussen! HAHAHAHAH!!!! (alla skrattar annars får ni smisk!!)


Hähäh det va allt ^^ Hejdå!!


Kommentarer
Postat av: MATHILDAAZ

SVAR Ingen aning faktiskt! Det var min mamma som köpte det. :) Sök på google?

2011-01-27 @ 21:19:13
URL: http://mathildaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback