VÄRT O LÄSA!

Heeeej! Sofie aka SofAkt här! Jag är (självutnämnt) en av Malin's bästa vänner och trot eller ej men hon är även en av mina bästa! Eftersom Malin inte är Vintergatans fenomenalaste blogguppdaterare, tänkte jag att jag skulle hjälpa stackars flickan lite. 

Jag har inte så otroligt mycket roligt att skriva dock, men med en dator full med bilder på våran älskade Malin, ska väl även detta bli ett inlägg!

Min första tanke var att jag skulle vara snäll o lägga upp ungefär såna här bilder.....

Sen kom jag på att det vore ju slöseri, nu när jag har så mycket roligare bilder....


som den här..                                                                            ...eller den här


Eller varför inte en av mina favorit bilder, den är liksom perfekt<3

Jag tänkte även slänga in lite roliga fakta om Malin som ni inte visste!
Malin....
*....tror ofta att hon är med i en egen tv-show när hon t.ex. ska visa hur man steker pannkakor, borstar tänderna på bästa sätt eller smikar sig!
*....säger väldigt mycket tröga grejer, så som "Är den här osten möglig på någon sätt?" när hon håller i en mögerost... Jag skulle kunna fylla ett helt inlägg med bara "bloopers"!
*....var alltid en häst när vi lekte i kojor när vi var små. Behöver jag nämna att det ända den hästen gjorde var att sitta i ett träd?
*....alltid, precis ALLTID letar efter snygga killar!
*....skriker tills hon tjuter när man kollar på skräckfilm!
*...använder ord som "utgrävning" och "Insugning" ungefär 10 gånger om dagen!
*....tycker hon är forever alone, men vågar inte haffa någon, lycka till med den terorin älskling!


Trots allt älskar jag dig Malin Ann-Maria Gustafsson<3 






Tack o hej
Från mej! :)

Kommentarer
Postat av: Lindaaa

Hahahahahahaha xD Shiit vilka ursnygga bilder! <3 Skriv mer C:

2011-11-05 @ 09:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback