Shälälä

Nämn något som gjorde dig glad idag: När vi hade Jesus på matten istället för Malin!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Va i skolan.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Va inne på fejjan.

Det sista du sa högt:  Satans helvette! (slog i tån)

Vad har du druckit idag: ÄppleJuice, vatten och saft!

Vad var det senaste du åt: Tacos!

Vad var det senaste du köpte: Puder!

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun!

Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt...

Godaste glassmaken: ben & jerrys fish food!!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.

Drömmer du mardrömmar: Ibland!

Trivs du med ditt jobb: Vilket jobb?

Favoritklädsel: Jeans och en fin tröja/oversize t-shirt!

Favoritlåt just nu: Krossa alla fönster-Maskinen och Kärlek vid sista ögonkastet-Maskinen

Vad ser du om du tittar till höger: En keramik tupp!

Vad gör dig glad just nu: ja..... Att jag ska se på OC sen!

Vad ska du göra härnäst: Se på Oc!

Höger- eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: Trött, Depp, jao.

Favoritgodis: Typ allt! 

Kläder just nu: korta typ shorts, gammal t-shirt, sportbh och trosor!

Höstplaner: Va med vänner, va i stallet, Vreta läger, Slåss

Hur många kuddar sover du med: En

Spelar du något instrument: Blockflöjt!

Morgon- eller nattmänniska: Både och!

Är du kittlig: Ja!

Snarkar du: Jag sover när jag sover, så hör inte så bra då, men vissa påstår det ja!

Stjärntecken: Tvilling! ( Kul att jag gick runt i hela min barndom och trodde jag var oxe!)

Äckligaste insekten: Spindlar, sniglar utan skal, och snabba fanskap som springer emot en!

Vad längtar du mest efter just nu: Att det ska bli jul! Och att Gifta mig med en hejdundrande sexig man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback