Hagstedt......

Krisina vill att jag ska skriva om min dag...

Så jag gör det!



1: Gå upp, ducha, sminka, platta håret osv     min åsikt: kul  Kristinas åsikt: stressigt


2 Skolan.    min åsikt: Vilket röj!!!  Kristinas åsikt: Bättre en förväntat

 

3: Leka med Kristina.  Min åsikt: ingen åsikt... Kristinas åsikt... Kul att umgås med bästa Malin <33



4:Äta mat som Linda har lagat. Min åsikt: Slemmigt men mättande. Kristinas åsikt: ingen åsikt...



5:Se klart saw! Min åsikt:huh....  Kristinas åsikt: Slaffsigt men mättande!



6: ska ut o springa tror jag?? eller kanske inte.... min åsikt: hell yeah!!!   Kristinas åsikt:Du har haft jumpastik idag?



........


Hejdå!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback