Massa sanningar om mig :D


* Jag tycker der är skitläskigt med dyngfulla människor D:

*Jag är kär i vinrött!

*Jag längtar och längtar inte till att gymnasiet ska börja. Ska bli dyng skönt att träffa nytt folk men vill ju inte lämna dom allra närmaste!

* Jag vill gå på ett gymnasium långt bort så att jag måste flytta hemifrån.

* Jag blir skitsur om jag är ful.

* Jag går upp kvart över 5 varje morgon när jag ska till skolan (!)

* Jag gillar att vara lång!

* Jag har inte den blekaste om vad jag ska gå på för gymnasium!

* Jag och Kristina brukar alltid vinka till en kille som går utanför bussen. Det är kul :D

*Jag älskar skolans pankakor!!

*Jag hatar att stressa.



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback