Varför ska det vara svårt när det ska vara lätt?


Huh.

Nu sitter jag o väntar på att David ska komma in på skype, ja har nyss ätit, jag har städat mitt rum, jag har klappat katten, jag har lagat mat, jag har inget liv.





För dom som vill veta vad jag har på mitt skrivbord har jag en talva,sten,ljus,ask,batteriladdare,armband,5 små tärningar, kors,ankare, hjärta, sillybands, en glassisk historia, sku grej , värmesspray, plånbok, kräm, smyckes hållare, makeupstore presentkort, parfymer, hårlotion, Ett armband som inte blev ett armband av häst tagel, psalmbok, försäljningsgrej för klassen, pengar och ett CYKLOP!!!??


Der känns nödvändigt att ha på byrån faktiskt.











så.. nu har jag gjort ett intressant inlågg om vad jag har på min byrå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback