Deersneakers is out on the road!


Förut innan solen gick ner var jag och Sofie ute och gick! Då uppenbarade sig 2 rådjur på ett gärde! Och med tanke på att vi är 2 barbariska flickor så smög vi på dom jävlarna! Vi gick smög långsamt i säkert 100 meter, men sen såg dom oss och började skälla och grejer! Dom kom även närmare och såg farliga ut! Sen tog vi fart och sprang osh skrek för att dom skulle bli rädda! Jag skrek manligt, det gjorde inte Sofie.... När sedan ett dike uppenbarade sig framför mig när jag sprang där och skrek så tog jag sats och hoppade som en gud.. eller nått...

Om någon har några frågor om detta är det bara att höra av sig till "The deersneakers". Vi är grymma  på sånna härna saker helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback