En helt vanlig dag i en helt onormal flickas liv.

Nu ska jag berätta hur en vanlig skoldag ser ut för mig.

1. Klockan ringer 05:15.

2. Jag snozar till typ 05:25

3. Jag ligger i sängen och tänker lite, om jag tex har glömt att packa jumpaväskan eller om jag känner att jag vill ha stekt ägg till frukost hoppar jag upp ur sängen fort för då är det lite bråttom!

4. Jag ställer mig i duchen till typ kvart .

5. Blåsa håret!

6. Äta frulle.

6. Borsta tänderna och tandtråd o grejjer!

7. Sminka mig och fixa håret!

8. Klä på mig, om jag inte hittar något får jag panik och är nära på att missa bussen, fast för det mesta har jag hängt fram kläder på kvällen såatt jag slipper detta panik anfall...

8. 07:04 spatserar jag till bussen.

9. Mellan 07.09 och typ 07.45 sitter jag på bussen oftast bredvid Sofie!

10. Från klockan 08.00 till ca 13.40 (varierar) går jag i skolan.

11. Sen tar jag oftast bussen som går vid 14.00 hem.

12. När jag har kommit hem äter jag oftast något kul, och pluggar om jag har läxor eller annat skit.

13. chilla framför datorn,va med vänner, rida eller något annat kul.

14. äta mat.

16. kolla tv.

17. sova




En kul bild blir avslutningen på detta ointressanta inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback