Fin fint

 
Igår var jag som sagt på Björnstammens konsert och hoppade och sjöng.
Men fy helvete vad trångt det var, vi stod nästan längs fram och då brukar det vara trångt med det var verkligen sjuuukt trångt och folk knuffades och puffades, det gäller att ha vassa armbågar om man ska klara det!
Som tur var stod jag inte där Kristina stod för jag såg paniken i hennes ögon när hon vart tacklad från 4 olika håll samtidigt. Som tur var hade jag en stark Basse bredvid mig som stod ivägen för de jävligaste gänget som stod vid oss.
 
Men trots allt var det kul att se Björnstammen igen!
 
OCH JAG MÅSTE NÄMNA ATT JAG KRAMADE ÅKE! hiih
 
 
 
 
 
Fina Kristina och Åke!
 
 
Fina fina Björnstammen ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback