Otursvecka

Som rubriken lyder så har detta vart en jävulsk otursvecka.
 
Det började i måndags med att jag bet av min nagel och hade fett ont i fingret hela veckan.
 
Maja och jag hittade bajs i dammsugaren  ( VEM FAN BAJSAR I DAMMSUGAREN?!?!?!?!?) och jag hade sådan tur så jag stoppade ner fingret i skiten för Maja sa till mig att kolla vad det var och jag ba -''Jaha men självklart måste jag testa att stoppa ner fingret i bajset''
 
I Onsdags ramlade jag i en backe och slog i huvudet. Jag hade även Majas jacka på mig och det var lerigt ute så den vart jag tvungen att tvätta.
 
I Torsdags blev jag klämd i bussdörren för fanskapet stängde igen rätt på mig.
 
Jag glömde min ansiktsrengöring och mitt smink i Norrköping så har inte kunnat använt det så nu har jag mer finnar och äckelpäckel en vanligt.
 
Igår ramlade jag i trappan här hemma. Jag har bajs ont i handen.
 
Idag brännde jag mig på en plåt, eller snarare mamma brännde mig på en plåt. Hon körde upp varm plåt på min arm så nu är jag brännskadad. typ.
 
Jag spillde ut massa glögg i Sofies trappa..
 
Jag brännde mig även på popcornspåsen förut. (brukar ens papper kunna bli varmt?!?!?)
 
 
// Bitter tjej
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Din trogna vapendragare

EYYY du glömde att du spillde glögg i hela vår trapp! (Det var mer än vad vi såg då, jag fick torka dagen efter +att mamma torkade lite som inte jag såg heller...)
Gör en liten edit på det tack.

Svar: Men va fan, jag som trodde det var nog med otur.
Malin

2012-12-02 @ 09:49:44
Postat av: Linda

HAHAHHAHAHA!! awww syster <3

Svar: Inte kuuul! Puss<3
Malin

2012-12-03 @ 20:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback