Bondejävlar!

 
Jag har vart hos Sofie och haft en fin kväll!
 
Men det är inte det som är själva berättelsen i detta blogginlägg!
 
Nu ska jag berätta vad bönder kan ställa till med!
Det var såhär att jag skulle glida hem på min bräda ca klockan 00:30 från min kära vänn.
Det är ca 1 km hem och allt gick finemang tills det visade sig att en bonde hade spillt ut massa bajs och slask på vägen, min bräda blev kladdig som satan och även mina ben. Detta var inte så farligt och det var bara att gå in och dusha, jag vill ju inte springa runt med koblajjor på benen! Men det var inte det enda som hände mina kära vänner!
 
Bilden under visar ben med massa BAJS på!
 
Nu ska jag komma till det förfärliga som hände! När jag höll på att dusha så gick jag ur dushen för att hämta tandborsten och tandkräm ( ja, jag borstar tänderna i dushen) då halkade jag och avled nästintill, eller nej det gjorde jag inte, som den smärttåliga kvinna jag är blev det inga tårar eller något sådant fjanteri!
 
Bilden nedan visar min onda fot och ett blåmärke..
 
Stackars knä!
 
 
Jag vill bara tillägga att min fot är hård och lite blå och att bajs på vägarna kan ställa till mer en vad man tror!
 
Tack och adjö! Hoppas ni kan känna lite medkänsla för ett skadat flickebarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback