Fin fina vänner!

 
Igår kom Sofie på Cykel och hämtade mig, Dvs hon cyklade hit bara för att jag envisades om att vi skulle vara här.
 
För den som inte fattar så kan jag berätta att Sofie, Kristina och David skulle ha överaskningskalas för mig på en ö i sjön, men det visste ju inte jag för jag trodde att Sofie och jag skulle umgås. För den somfortfarande inte fattar så kan den ge upp.
 
Men jag fick jättesöta presenter och smaskig Fransk chokladtårta!
 
 
Jag fick dessa skojsiga grejjer!
 
 
Jag vill även tillägga att jag inte har färgat hår! och inte alltid fettigt heller för den delen!
 
För den som har lite krasslig syn kan jag meddela att det står -'' Allt har inte en mening. meningen med den här får du komma på själv..''
 
 
 
 
 
Haha!!!!!!!!!
 
Värmegrejjer!
 
Jag fick även en skål med godis som nu har fart till Nangiala och så fick jag en jordglob!
 
Tack så mycket fina vänner för en/många fin(a) överaskning(ar)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback