Fototajm!

Jag har varit hos Kristina hela dagen! vi försökte fota en profilbild till mig, det gick vell sådäääär!
Man känner sig så jävla töntig när man står där och försöker vara seriös på en bild som någon annan tar... är det bara jag som känner så?
 
Blev inte många vackra bilder, men här kommer några!
 
Ser ut som jag har jordens bredaste tunga!
 
hmm...
 
En skyltjävel
 
 
Och så avslutar vi med några bilder på sötis Kristina!
 
Det ser ut som om hästarna i bakgrunden står på flickans axel! men jag kan avslöja att dom inte gör det på riktigt!
 
Puss o hej!
 
( Vill även skryta lite med att jag kom upp på vattenskidorna på första försöket när jag provade för första gången!!!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback