Snodde en liten frågegrej, hehehe

 

vad har du på dig?

En T-shirt från ullared som det står ''team Morgan'' på! Och så har jag trosor såklart! Tuttarna fick vara lösa, ska ju endå gå och lägga mig snart! Haha lösa tuttar, haha. kul

 

 hur mår du?

Amazing! är lite småhungrig bara, jag är även lite solbränd och det svider lite, och så har jag ont under fötterna för att jag har gått batfota massor på asfalt och grusvägar idag..

 

vad önskar du just nu?

Att åka bil till Öland! mysigt ju.

 

vad har du ätit idag?

Flingor, youghurt, 2 kokta ägg, macka, Sockerkaka som Sofie och jag hade gjort, Kladdkaka, honungsmelon, kött, potatisklyftor, potatissallad, sallad och lite godis!  Hungrig flicka

 

vad ska du göra imorrn?

Åka till Öland! Yäääää

 

och på söndag?

Steka på Öland!

 

senaste köp?

ansiktskrämer för 800 spänn.. 

 

vad skrattade du senast åt?

Åt mig själv när jag insåg att jag har blivit jätte röd på ryggen av solen. Jag ser ut som en kräfta nämligen.

 

vad grät du senast åt?

Grät och grät, det kom en tår i ögat när jag galloperade upp för en jätte lång backe på min snabba hästapålle, men det var fartvinden som gjorde så att denna lilla vattendroppe kom, jag var altso inte ledsen!

 

vem sov du senast med?

Tror det var Sofie!

 

vad läser du just nu?

öhh, ingen bok iallafall, men jag är vell lite smått beroende av 9gag, så det kanske räknas som att läsa, vad vet jag!

 

senast sedda film?

Husk. Det är en skräckfilm för de som inte vet. Kan ju säga att jag blev lite svettig där ett tag när vi kollade på den!

 

vilken svordom använder du mest?

Svär inte, jag är en fin flicka! he he he

 

vem var den senaste som ringde dig?

Mammsen!

 

har du dejtat någon av en annan religion?

Nepp

 

vad stod det i dina 3 senaste inkomna sms?

 

vad stod de i ditt senaste skickade sms?

'''Nu vet du, så du behöver inte ringa!''

 

vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Går ju inte på gymnasiet en, daaaaaahh!

 

vilken är din favoritfrukt?

Melon, övermogna bananer eller lite skrumpna äpplen!

 

vilka kändisar har du blivit jämförd med?

I appen som man kan hitta vilken kändis man är lik blev det någon gubbe..

Jag vill även påpeka att jag inte ser ut sådär i normala fall. eller?

 

vad är du rädd för?

Mörker och höjder!

 

personer du tycker är snygga?

ååååhh, många! men Vini Uehara, Siva kameswara och Joakim Lindqvists pojkvän Marco eller vad fan han heter är ju också ganska snygg!

 

blir du lätt svartsjuk?

Nja, beror helt på vad det handlar om!

 

din favoritkaraktär ur en serie?

Seth Cohen ur OC!

 

vem skrev senast åt dig på facebookchatten?

Kristina!

 

vilket språk hade du velat lära dig?

Något fränt språk! Kanske norrlänska! haha! Det är vell eoförsig en dialekt, men skit samma!

 

vad för sorts killar faller du för?

Snygga killar framförallt! Fina ögon är alltid ett pluss! Han får gärna vara snäll, rolig och ha lika bra humor som mig! hheheh. Ingen matcho kille som typ slåss på allvar och sånna grejjer! Det är bara fjöntigt. En bra och rolig man helt enkelt!

 

vart vill du åka just nu?

Utomlands skulle vara trevligt! Har ju inte lämnat svearikets gränser i under mitt liv. Eller jag har faktiskt vart på Canarie öarna, fast då låg jag och skvalpade runt i mammas mage!

 

vad önskar du dig i födelsedagspresent?

Roliga grejjer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback