Några sanningar om moi!


♥Jag är jävligt blödig, Dvs att jag gråter ganska lätt saker, typ som när djur dör i filmer, när ett gulligt par står och pussas, när de i frienszone programet pussas! Asso så fort någon pussas så blir jag typ glad, vet inte riktigt varför... haha!

♥ Jag har skapligt hög smärttröskel, Jag blev nyss biten av en häst i fingret och det kom inte ens en liten liten tår. Jag har även haft fingret under en hästhov, det var inte skönt kan jag säga men det kom heller inga tårar där! Och jag blir ofta trampad på fötterna av hästarna.

♥Jag tål inte när folk nyps! Ush!

♥Jag ställer 3 alarm på morgonen och snozar sammanlagt i 10 minuter.

♥ Jag kan inte sova jätte länge på morgonen och jag vaknar lätt av ljud.

♥ Pappa klagar på att jag alltid spiller när vi ska äta, det kan nog stämma...



Såsen skulle på tallriken!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback