Ni är grymma, allihopa!


Jag vart kidnappad av Linda förut, hon satte på mig ögonbindel och hörselkåpor och så bar det iväg! Jag trodde först att vi skulle till stallet för det hade vi bestämt, jag hade fula kläder på mig och träskor. Tankarna rusade runt i huvudet om att jag skulle få en häst och massor av konstiga grejer med tanke på att vi hade ridkläderna med oss! Men när hon tog av mig bindeln så var vi vid annsjön, och där möttes jag av Sofie och Kristina ( som jag kände lukten av innan Linda tog av mig ögonbindeln!!! jag har bäst luktsinne jag veeet!) De satte på en Video med massa från skolan, Norrland och Ben&Jerrys killen som sa grattis!! Jag vart glad som en fisk och hade ett léende på läpparna hela kvällen!
Tack allihopa!! Sen åt vi massa snask och badade! Grym och jävligt rolig kväll på min sextonde födelsedag, Tack alla <3




Såhär glad blev jag!!


Tack Sofie, Kristina och David som har fixat denna fina video!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback