flimrande ljus, spöken och trånga sängar.

 
Igårkväll var nog den läskigaste dagen på länge i mitt liv.
 
Det började med att vi hade sett massa olika skräckfilmer varje kväll i flera dagar, så allt som rör sig blir skitläskigt.
 
Min vackra sambo och jag satt på vårat rum och diskuterade om livet när hennes lampa började blinka och flimmra. Jag sa att den skulle explodera så hon stängde av den. Maja vart såklart rädd av denna händelse och skulle gå in till Emelie och säga vad som hade hänt. Då skulle hon tända lampan i taket men såklart funkade inte den att tända till en början. Då vart vi skiträdda och sket nästan ner oss. Då kutade vi ut ur rummet i full fart mot köket där våra kära medmänniskor var! Sen gick vi in i rummet igen med Eve i släptåg. Eve och jag stannade på rummet och pluggade medans Maja gick till Emelie. 
Helt plötsligt när vi sitter och pluggar släcks allt ljus i rummet och det blir kolsvart för några sekunder, Eve och jag blir skiträdda och sitter och trycker i sägen. så visar det sig att Jhonny hade dragit ur proppen för att jävlas med oss. Vi alla går ut ur rummet och nu är alla lampor i rummet tända, när vi kommer tillbaka till rummet igen senare så är taklampan släckt. Vi blir rädda som f'*n. Vi flyttade ihop våra sängar och så sov vi tillsammans alla 3.
 
Antingen är det någon som jävlas med oss eller så är det faktiskt ett spöke som far omkring och stökar runt.
 
ungefär såhär rädda var vi.
 
 
MVH 3 livrädda tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback