Några små sanningar om mig!

 
♥ Jag suger på att lära mig låttexter. Tar flera år att lära mig! Jag kan kanske sammanlagt 3 låtar helt utantill..
 
♥ Jag är verkligen gryyym på att packa väskor, jag får plats med hur mycket som helst i en väska!
 
♥ Jag sjunger verkligen HEMSKT. Vissa säger att dom sjunger dåligt, men då har ni inte hört mig!
 
♥ Jag älskar knäckemackor med smör och ost!
 
♥ Jag älskar även mackor av alla dess slag!
 
♥ Jag saknar min syster som är på Island och jobbar även fast det bara har gått några dagar sen hon for iväg..
 
♥ Det min pappa kallar ''Svensk skitmusik'' tycker jag är underbart!
 
♥ Jag drack nyss upp en pucko.
 
♥ Fuck this shit
 
♥ Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback