Skumma gubbar och liten blåsa

Nu ska jag berätta om min hemska hemfärd från Norrköping till mitt kära hem tidigare idag.
 
Cirka 09:49 gick spårvagnen från Himmelstalund till Resecentrum, men det var itne här det obehagliga började. Det började nämligen i busskuren där jag väntade på bussen till Finspång. Där kom det en man (som jag tror var lite efter) och satte sig bredvid mig och sa hej, då hälsade jag såklart tillbaka för jag är ju en trevlig liten flicka! Sen gick jag in i bussen och satte mig, och tror ni inte denna läskiga man sätter dig bredvid mig?!?!?! Klart som fan han gör.. Sen börjar han fråga massa grejjer om vart jag bodde, vart jag skulle, vad mina föräldrar hette och vad jag gillade att göra på fritiden.. Jag tror aldrig jag har ljugit så mycket om mig själv i hela mitt liv!! Han frågade även om jag gillade att gå i skogen.. hej pedofil. När bussen äntligen anlände till Finspång efter en mycket ovanligt lång bussfärd så sa han ''hejdå och hoppas vi ses igen'' Jag sa lite snabbt -''Hejdå och mm'' och gick fort som fan till en annan busshållplats!! Och inte nog med detta så var jag askissnödig!! Jag råkade även smälla till en annan man på bussen med min stora tjocka väska. 
 
En inte så kul bussfärd med andra ord!!!!
men nu är jag hemma utan att vara våldtagen och misshandlad! Det känns ju lite skönt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback