Världens najsaste vecka!

Veckan har vart grym! Kommer dock inte ihåg allt som har hänt men den har nog vart bra! Och nej, jag har inte vart ständigt full utan jag har bara dåligt minne, okej.
 
I måndags var vi på Kolmården och mockade på Högland, sen fick vi äta massa pannkakor! Och som belöning för att vi hade mockat fick vi se på när lejonen åt en kulan! Det är nog bara djurparkare som tycker att det är kul att se lejon äta ett helkroppsdjur! Haha! Älskar min klass!
 
Det är så att min klass är helt cp, men underbar! Igår la Krigarn ut en bild på Fejjan som jag tagit med Carros Ipad.. Sen hade alla kopierat den och nu ligger den uppe på klassens sida. Kul. Najs.
 
 
Akta er för Skarven för helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback