Överlevnad i vildmarken med Bear Grylls

Igår drog jag tillsammans med mitt överlevnadscrew ut på isen och försökte överleva snöovädret som drog över oss. Vi gjorde upp en ståtlig eld och fångade vår egna mat i naturen!
 
SurvivalHagstedt förbereder grillpinnen som vi ska grilla vår fångst på!
 
Hon byggde även ihop en stol av naturmaterial som vi hittade i skogen!
 
The two survivals!
 
Bear Grylls fick inte plats på den övre bilden, så jag fick ta en bild på bara honom!
 
SurvivalGustafsson!
 
Och sist men inte minst våran vackra eld och vår fångst som vi jagat i skogen i flera timmar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Roger

Hej. Jag vill bara säga att du ar världens sämsta blogg. Hejdå.
Ps. UPPDATERA DÅÅÅÅHHHEEE!! Ds.

Svar: Ahh men duråååå!
Malin

2013-02-27 @ 19:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback