Smorgostorta

Förut åt jag smörgåstårta, så jävulskt gott! jag hann inte ens flytta på besticken innan jag slängde på den enorma biten på tallriken. Så där fick jag sitta med slaskiga bestick när jag åt. Najs. Och döm mig inte för den stora biten. Jag gillar helt enkelt inte kesella och keso med advocado och nötter. Jag är ute efter det goda här i livet. YOLOEWYWMF är det motto jag lever efter. För den som inte har hajjat den nya superdooza trenden så betyder det You Only Live Once Eat What You Want Mother Fuckas


Och ja det ligger en sax och en karda bredvid tallriken, jag använder det till att reda ut mitt trassliga handflate hår! dahh vem gör inte?

Ni vet vell att man inte har hår på handflatorna hoppas jag.. Saxen och kardan är till Kissen. Hoppas ni inte trodde jag var så hårig. Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback