Ska du med och flyga?

HEJ MOTHERFUCKERS! Idag har jag spenderat dagen i Romme! ASgrymt! Det gick lagom bra, och jag har åkt sittlift för första gången i mitt liv! Och jag dog inte! En hemsk sak som hände var att jag körde störtlopp i 110 km/h i skogsriskan backen, fyhelveteeee!! Om jag hade börjat vobbla där hade jag nog fan i mig dött! Hemskt! Jag har även testat på att åka snowboard, det gick fakstiskt bra för att vara första gången även fast jag ramlade som ett as, Men inte så jävla lätt när mna inte kan svänga och det är massa barn överallt i backen överallt.. Folk måste trott att jag var en riktig sopa.. Ajja! 
 
 Imorgon blir det att kötta på gymmet och att plugga matte!
 
 
 
Vi har även lurat Johannes att jag har skadat benet, Haha! Och han tror fortfarande på det även fast jag har gått framför honom. Dumma jävel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback