Trött som en gammal ko.

Inatt sov jag 10 h, men är fortfarande trött som ett as. Har typ pluggat konstant i 3 veckor nu och sovit lite varje natt då jag har pluggat till 3 varje natt. Nu börjar det gå utför och jag måste verkligen få sova lite!! Irriterar mig på minsta lilla och orken finns inte där. Åhhh vill sova men måste plugga. Måste läsa ut en bok till måndag och göra redovisning på den. Och när man väl har gjort klart ett prov eller lämnat in en uppsats, jaa då kommer en ny! Känns som att jag står i en tornardo med massa jävla papper, uppgifter och böcker som flyger runt mig. Nu ska jag träna på min redovisning en sista gång.
 
// En jävligt trött Malin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback