Good and bad news!

HEjs! Idag fick vi reda på våra praktikplatser. På höstterminen fick jag plats på Borås, ska vara där samtidigt som Krigarn och Lillfjanton så ska bli skönt att ha några vettiga personer att bo med iallafall! SEeeeen mina små barn så är det såhär att jag och 3 andra i klassen fick utomlandspraktik på vårterminen! Wooooooohh! Barre o åka till Frankrike då! Fast det är ett litet problem.. med tanke på att ingen av oss är 18 då så kanske det inte blir något med det. men då kanske vi förhoppningsvis får åka i trean istället! 
DET LÖNAR SIG ATT KÄMPA MINA SMÅ BARN!
 
Dans på perrongen i Gävle för länge sedan!
 
Jag ska även åka hem i helgen, ska bli skönt att komma hem faktiskt. välldigt skönt. Behöver vila lite från allt drama en stund.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback